Retro-kartka

Zostałam poproszona o zrobienie kartki na 40ste urodziny. Dostałam do niej zdjęcie. Na moje oko sprzed 23 lat. Próbowałam zeskanować i obrobić- nie wyszło, ponieważ 3/4 zdjęcia było tylko tłem (niezbyt atrakcyjnym) i zdjęcie całkiem traciło na jakości. W końcu z bolącym sercem (mimo, że miałam pozwolenie) postanowiłam pociąć zdjęcie i użyć go bezpośrednio do kartki.
Samo zdjęcie świetnie wpasowało się w retro-klimat. Postawiłam (znowu!) na perłowy róż i krem. Żeby wszystko jakoś ożywić dodałam kokardę w buraczkowym kolorze. 

Oto, co wyszło:)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Silesian Craft
 Wyzwanie z Kokardą 







2 komentarze:

  1. Śliczne - te kwiatuszki są niesamowite, ładnie wychodzi Ci koronka dziurkaczowa, ja zawsze coś .....zepsuję i nie lubię tego dziurkacza, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze